zondag 7 februari 2016

Verrassing!!!!! (deel 5)

Daar is ie dan, ons lieve kleine broertje. Sorry het is alweer een maand geleden dat ik geschreven heb....  Maar het waren drukke tijden snap(t) je/u wel denk ik......  ff een foto hoor, hoort er toch bij???
Wat zie ik daar???

ff een gapie doen hoor....

Halloooooo daar!!! , kijk ik kan al een beetje lachen!!!!  

Sjonge kan jij al lezen??? Nou ik lees ook gewoon mee hoor......

Dit ben ik nou!!!!

Ben ik niet mooi???



Vandaag is ons lieve broertje 1 maand geworden, hippiedeeee!!!!!!!


8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Boy (nep naam) z'n 2 de naam is Jedidjah (dat is geen nep naam!!!) Naar jou vernoemd Jedidja Maar dit is dan een jongen en u bent een vrouw (-:

      Verwijderen
    2. Betekent: De liefde van god....

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Zie blog van mijn moeder hoe zij het gedaan heeft.....

      http://dagelijkswonder.blogspot.nl/2016_01_01_archive.html#2546299828700068038

      Verwijderen
  3. gefeliciteerd!!!
    hij is al helemaal schattig als je hem in het echt ziet ;)

    BeantwoordenVerwijderen