zaterdag 3 oktober 2015

Mijn vakantie

Hé!!!
Ik ben op vakantie in Limburg...


Het is zo bijzonder en eng en leuk wat ik heb mee gemaakt dat ik er vandaag wat van vertel.....

Wie is er zo bang als IK voor spinnen? wie gilt er al als zij een plaatje ziet van een spin? IK. Wie durft er geen spin te pakken? IK, of???

Natuur Historisch Museum daar gaan we heen want er is een tentoonstelling over SPIDERS en niet zomaar SPIDERS hele grote enge schorpioenen en miljoenpoten en SPIDERS!
Ah! help ik schrik van die beesten in de kooien! wat eng boeh! daar staat de man met de spin... Kinderen mogen de spin vast houden... Mijn zusje durft het ook. Jij ook? vraagt hij aan mij, NEE! en ik ren gauw weg misschien straks! dan vraagt er een jongen of hij een andere spin mag. Dat is goed, die spin heet Isabella grappig hé?
Die is iets kleiner. de jongen houdt hem vast en ook nog andere kinderen, mijn zusje ook. Dan vraagt hij Jij? nee eh ik doe het toch! Ik doe mijn handen zo dat de spin er op kan lopen, ik vind het heel eng maar ik doe het toch! Het voelt heel grappig... Mamma deed het ook maar de spin poepte en plaste op haar hand(-; 
We keken het museum rond en toen vroeg ik de hele tijd of ik weer naar de spin toe mocht...
Ik was niet bang meer! dit was de spin van eerst..... 
Er komen nog wat foto's dan kan je zelf zien dat het echt waar is!

Dit is spin Maxima.
Weet je waarom? ze heeft gouden pootjes


Haha! m'n eerste vogelspin in m'n leven die ik vast hou!
Dit is spin Isabella!

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een joekels! Ik vind het héél dapper van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en trouwens, een vraagje, waren die spinnen nog levend? ieuw, ik houd echt niet van spinnen en al helemaal niet van zulke joekels! ieuw, ieuw ieuw, jakiie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou er ook niet van Leyla, maar iedereen zat mij te dwingen (-;
      Die spinnen waren levend!!!!!!!!!

      Verwijderen
    2. Ik hou er ook niet van Leyla, maar iedereen zat mij te dwingen (-;
      Die spinnen waren levend!!!!!!!!!

      Verwijderen