donderdag 13 augustus 2015

Verrassing!!!!! (deel 2)

Mamma= E
Pappa=W
Madelief=M
Lilly=L
Roos = R
Wij= R+M=L

We zijn al een paar maanden verder Augustus!

11 Augustus 2015
Gaap ik word wakker bij E in bed trrrring daar gaat de telefoon neem jij ff op zei E 
Ok zei ik hé E was 20 weken met de baby ik rende naar de telefoon met Roos zei ik.
Met ( weet de naam niet ) gaf ik maar snel de telefoon aan E o moet even met m'n man bespreken hij heeft dienst ( van zijn werk ) je weet toch dat we donderdag naar de echo gaan zie E ja dat wist ik. nou vroeg de verloskunde of we vanavond naar het Sofia kinderziekenhuis gaan W vond het goed maar je weet dat bij echo's geen kinderen mochten zijn. en m'n kinderen dan zei E tegen de verloskunde moet ik weer oppas regelen nou (dit is wel bijzonder) u mag voor één keer uw kinderen meenemen yes! dacht ik nu mag ik mee. Vanmiddag gingen we nog bij iemand op bezoek en dat was leuk. Toen gingen we pizza's halen om te eten en ijs en aardbeien voor de milkshake. de pizza's waren heerlijk en de milkshake deden we straks na de echo. Nu gingen we weg naar het ziekenhuis we moesten wachten dus gingen we nog even naar de wc en rond wandelen en toen dronken we nog chocolademelk en toen riep de verloskunde ons alles was goed met het kindje alleen het was gedraaid dus ze kon het hartje niet bekijken.... dus mamma moest even plassen en 10 keer in de wc springen...
maar de baby was heel stout dus mamma moet nog even terugkomen voor het hartje....
en ze vertelde ons ook wat het was.... raad eens  het is echt heel bijzonder en ik vertel het niet misschien een andere keer..... Alleen kon ze het hartje bekijken omdat het kindje niet draaide.
dus ze zei kom 13 augustus 2015 terug en toen was het weer niet gedraaid toen gingen we winkelen en toen rende E een paar stappen en toen kwamen we weer terug en toen was het kindje wel gedraaid en toen had het kindje een kalk vlekje maar dat was niet erg dus het kindje is waarschijnlijk helemaal gezond...
En ik ben zo blij dat ik nu weer grote zus word en ik ga heel goed voor de baby zorgen als hij geboren is.... de verwachte datum is eind december dus misschien word hij tussen de vuurwerk knallen geboren.....

En ik moet wat grappigs vertellen.... je had alle tante's en oom's eens moeten horen.... Toen we vertelden dat er een baby op komst was O dat was zo grappig!!!!!!!!!

Dit was mijn blog en natuurlijk komt deel 3 ook nog en mischien deel 4 ook wel!!!  maar dat duurt nog wel een poosje....

Groetjes Roos





4 opmerkingen:

  1. Hallo Roos, wat leuk dat je een blog hebt gemaakt en wat weet je veel te schrijven. Spannend zeg, dat je een broer of zus krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog. Wel een lang stuk geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi.
    Volgende blog vertel ik wat het is.
    War denken jullie?.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi.
    Volgende blog vertel ik wat het is.
    War denken jullie?.....

    BeantwoordenVerwijderen