dinsdag 31 december 2013

Meyendel

Dag allemaal,
Zaterdag op 28/12/13 waren wij bij Meyendel we namen een natuurpaadje 
Ineens tikte mijn moeder me aan en wat zagen we: reeën sporen gelukkig hadden we de camera bij ons 
We liepen verder nou ja we hadden heel misschien vossen sporen gezien en toen we nog verder liepen zag je een groot landschap Alleen een probleempje Meyendel is een duinlandschap en als je de zee wil bereiken moet je wel een halfuurtje lopen er is en heel leuk bezoekerscentrum en op een filmpje kan je zien hoe leuk het is bij de duinen (dicht bij de zee) en er is ook een pannenkoekenhuis!!!!

reeënsporen  

3 kleine vogeltjes .

zo hèhè na een poosje lopen even zitten .  

ja blééé maar dat hoort bij natuur 

klik klik klik even op de foto in de natuur !!!

prachtige natuur maar het is veel groter hoor!   

ja madelief en roos het is wel even klimmen om bij de top te komen. 

bezoekerscentrum Lily lijkt met haar voortanden wel een konijn! een ree en een konijn! (je mag het hert aaien!!)   

en thuis heeft roos nog wat nagetekend 


grappig filmpje bij de duinen je kan er wat leuks van verzinnen!! 
en gelukkig nieuwjaar!!! 

                            

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's en je kunt echt goed tekenen! Ik krijg wel een beetje zin in de zomer zo;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat tekenen doe ik gewoon uit mezelf eigenlijk en van de zomer: ik ook, je zal er wel eens in de avond moeten zijn dat lijkt mij cool ..... je kunt er konikpaarden en reeën zien nou ja ook zie je er vossen maar ook een bepaald soort runderen en nog veel meer dieren (denk ik .....)

      Verwijderen